četrtek, 13. maj 2010

krava zofa

Nekje tatiji svoje sinove vozijo na dirke, jim kažejo znamke avtov in mali že vedo povedat kak avto imajo pri hiši.
Pri nas ne bo vlih tako. Ivan bo prej kot modele avtov poznal sorte oljk, kako se jih okopava in kaj se sadi na njivi. Pa katere živali je vidu po vasi.
Zato sem tudi uključila Nebota k izbiri nalepk za Ivanovo stran sobe - avtomobilčki, medvedki ali kmetija. - trikrat lahko ugibate kaj zdaj opazuje iz previjalne mize. Nad glavo se mu smejita dve kravi, ob strani skačeta dve ovčki, pri posteljici korakajo kokoši...

In tako ima zdaj mama materiala za zlaganje rim in zabavanje malega črvička.
Včeraj je nastala tale mini-v-verzih-zgodbica..


Krava Zofa šla je na potep,
si je s sabo vzela celo boršo polpet.
Si je kupila tudi majonezo,
da bi potešila svojo jezo.

"Jaz, da sem debela?!
Ki sem cel mesec samo jogurte jela!
Bo že videl tisti zajec,
ko bo prišel prvi krajec!
Vse korenčke mu bom skrila,
pa bo videl, ko bo sila!"

Zadovoljna se Zofa na travo uleže
in si malo polpeto na koščke odreže.

Tale mislim, da je Ivanu malo bolj všeč. Jo še ni popljuval. ;)

Za to moje pravljično nadahnuče moram "okrivit" Pepermintkovo Katjo! Od kar sem na Pepermintu prebrala intervju z Majo KraKra in videla tiste njene krasote se doma pogovarjam v rimah in si izmišljam nove zgodbice. ;)

Pegula biznis prpouzl - ti ki si bolj doma v risariji, bi lahko te moje mini zgodbice malo ilustrirala pa naredimo plastificirano verzijo zgodbic za naše črvičke. Ha? Kaj misliš?

5 komentarjev:

  1. :) kok dobra.
    ej, ve mamice, ziher mate kakšne predloge za otroške pesmice, CD-je z muziko. v knjigarni imamo 3 in smo se jih že čisto naveličali. help! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. evo, dogovorjeno - že rišem za prvo in drugo pesmico. je pa to najboljša pesmica, kar sem jih kdajkoli slišala/brala. ampak potem nam bo mogla katja na pepermintu kakšno reklamico narest :-) ti vila pa kar pridno piši. katja - ti pošljem na mail par predlogov. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. sem vesela, da vam je všeč.. :) sej mislim da bolj kot vsebina je ivanu všeč kako njegova mama dela norca s sebe, ko mu to zgodbico pripoveduje.. :)
    katja sem ti hotela reč, da se na pegulo obrni za pesmice. pri njih nema da nema. ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me