sobota, 4. september 2010

dobra vila za majo

Finito!


Ne morem verjet, da sem jo končno končala. Sej ni neka velika in zahtevna stvar, ampak glede na to, da sem se jo lotla enkrat decembra...

Se spomnete tiste vrečke z izvezenim imenom? Za Nežo, ki se je rodila 1. septembra LANI? Še vedno je v mojem predalu. Ampak danes gremo končno na obisk. Da pa sestrica Maja ne bo ostala praznih rok, so ji moje pridne ročice okranclale eno ogledalce.
Malo servetka, akrilnih barv in končno! - malo fimo črk in srčk. Ja, zgnetla sem to famozno maso in moram priznat, da mi je prav všeč. ;)



Zdaj imam samo še enih 13 nedokončanih izdelkov...

4 komentarji:

  1. zelo malo imaš nedokončanih - pri mojih komot eno nulo poleg pripišem...

    zelo se mi dopade, tole ogledalce, prav všeč mi je, da se vidi struktura lesa. pa barvitost in postavitev... fajn, skratka :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepooo :) Taprava stvar za deklico :) Še jaz bi imela ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo! Super izdelek! Luštna vila :)
    Me veseli, da nisem edina, ki imam en kup nedokončanih izdelkov in idej v glavi kaj vse lahko naredim! :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me