torek, 5. oktober 2010

ni še konec

Črvičku namreč. Prejšnji teden so kar trije na frišno zajokali.
Dve deklici in en dečko.

Servetna dobra vila s fimo črkami gre k Dani.


Tajdi, Sonji in Robertotu pa želimo dneve polne sončka in veselja.
Lupčki.


Na Wajdowskem sta pa zajokala dvojčka. Luka Aleksander in Anastazija.
Najprej sem mislila kaj skrižkat (in tudi sem) ma nisem bla ulih zadovoljna. Potem sem se hotela lotit fimo črk pa tukaj bi bilo dela olala. ;) pa sem se spomnila na tićiće in tako so nastali mini fimo-leseni mobili.


Upam, da jim bodo všeč. Se mi zdi, da so kar posrečeno izpali. Zraven pa še ena univerzalna zelena čestitka s fimo gumbkom.


Matija, Violeta in Miloš, želimo vam vse najlepše in dneve polne novih lepih presenečenj.
Lupčki.

1 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me