torek, 3. april 2012

pa začnimo... najprej slatko

O la.. je pasalo tolko časa od moje zadnje objave, da se nisem spomnila niti gesla za vstopit v račun - grozzza! Se ne bom nič opravičevala zakaj me ni bilo tolko časa in razlagala v stilu "razmetana hiša - dva otroka - lačen mož - utrujena jaz".. Sem zadnjič razmišljala, da sej časa za kaj napisat imam, samo za ustvarjat ga nimam. Pa ni ulih tako. Sem zdej brbala po arhivu in vidim, da sem kar nekaj nardila. Nisem šivala in križkala in pletla.. sem pa pekla, barvala in lepla. ;)

Tako da.. kot piše v naslovu, začnimo slatko. V januarju je Ivan praznoval svoj drugi rojstni dan. Po lanskoletnih domačih živalih smo letos naredili fešto s pošastmi - ali kot bi reku Ivan ba-baui. Mama je zvečer, ko so vsi spali risala pošasti, potem pa jih sprintala v vse možne velikosti..

Veliki ba-baui za okrog vrata.. 

še en tak rumen debel okrogel...

takšnega baubaučka kot je imel povabljenec okrog vratu, takega je potem dobil na torti.. Aj jih je blo veselje gledat, ko je vsak dobil svojo tortico. Eni z roko, eni elegantno z vilčko, eni pa kar z baubauom vse v usta.. :)

mini tortice

So ble še baubauaste nalepke za na kozarčke pa seveda baubauasto vabilo, ki jih žal nisem uspela dokumentirat.. Ivanu so ble pošasti všeč. Njegov rdeč pošastko še vedno visi na postelji in vsake tolko, ko ga zjutraj dvignem iz postelje, reče: Mama, babaua! ;)

Aja, skoraj sem pozabila. Je bila seveda tudi velika ta prava pošastna torta. Ampak prej kot sem kaj slikala so zginli že vsi bombončki in okraski. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me