ponedeljek, 4. junij 2012

šivanko v roke

Po dolgem času sem spet ven potegnila šivanko in konce. In si privoščila dva nova andwabisabi vzorčka. Uuuu, lepo je delo.
Zadnje čase sta Ivan in Mila ujela uro pa tako ob istem času jesta in potem ob istem času tudi zaspita. Seveda se zgodi, da tudi ob istem času kakata, ob istem času sitnarita, ob istem času hočeta viset na mami. Ampak se ne smem pritoževat.. Dve urci skupnega spanja povrneta vse. :) In tako se zgodi, da si celo vzamem kakšno minutko zase po kosilu, pa tudi zvečer kaj počasi ustvarjam (ali pa samo visim na internetu in iščem miljon novih stvari, ki jih bom SEVEDA naredila). :)

Tokrat sem ustvarjala za sestrično Moniko - Pegulo. Se jo še spomnite? ;) No Pegula ne bloga več toliko. Verjetno tudi zato, ker je postala pridna šivilija. Mili je zašila torbico za copatke / knjige, sebi je zašila pošastno prevleko za posteljo, pa copate.. Ni da ni.

No, ko sem zagledala ta vzorček, sem rekla - ta bo pa za Moniko.



Nekaj časa nazaj sem hotela uokvirit enega od motivčkov, pa nisem našla takega okvirčka kot sem si zamislila. Pa sem začela njurit in se je Nebo takoj ponudil, da mi jih bo on naredil. In mi ga je. :) Okvir je iz tika - to je bolj masten les tako, da se ga ne more dodatno barvat. Ampak se mi zdi ta rjava barva ful lepa. Taka.. gre na vse. :)


Takole pa že visi v novem ustvarjalnem kotičku.

2 komentarja:

  1. Prav luštno darilce. Tale slikica bi pasala v marsikatero ustvarjalnico. Ali kak drug prostor. Doma izdelan okvir pa ji sploh doda še piko na i. Sem zadnjič v Ikei gledala okvirje in mi gre najbolj na živce, da imajo vogali že tam razpoke.. kako bo šele doma po uporabi :(
    Naj ti mulčka še naprej puščata vsaj malo časa, je luštno gledat takele objave.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasa slikca, križkanje ti gre odlično od rok, ampak veš kaj okvirček je pa tudi ENKRATEN!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me