ponedeljek, 22. november 2010

ko je vsega preveč

Končno smo se lotili ureditve Ivanove sobice! Glede na to, da je bila to moja ustvarjalna soba je bil prvi korak najtežji (btw še vedno sem pri prvem koraku!) - vse moje pripomočke in ostalo kramo spravit kam drugam. Občutno mi namreč primanjkuje omar, predalov, škatel, miz..
Človek ne more verjet kaj vse sem si nakopičla. Ene dve škatli lesa za servetno, ene tri različnega blaga, ene štiri škatle servetov, polna omara različnih barv, čopičov, lakov, trakcov, ena dva predala filca, šivalnih pripomočkov, volne, poln predal različnih papirjev, šivalni stroj pa še ene dve tretjini omare različnih neumnosti..
Nebo bo mogu stopit v akcijo - potrebujem police in ene dve novi mizi! ;)

Sem pa vesela, ker bom lahko Ivanu končno uredila njegov prostorček in naredila mesta za vse podarjene slikce in angelčke..
Ivan od tete Nine je že dobil častno mesto.. ;)


Da se ve kje je kdo. :)

3 komentarji:

  1. Ni hecno, da bi vedno rabili še eno sobico...
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. uuuuu, lepo. ej, s čim si prilepila okvir na vrata? meni lovričeva konstantno dol pada.

    OdgovoriIzbriši
  3. sobic vedno premalo ;))

    pegula, slikca je na nevidnem špahci ;) obesla sem jo na eno nit, odzadej pa zvezala na obešalnik, ki visi na vratih - si ne upam lepit al zabijat.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me