ponedeljek, 28. marec 2011

čestitke malo drugače

Zadnje čase čas ni moj najboljši prijatelj. Ne spomnem se kdaj sem nazadnje kaj nakrižkala, sfimozirala, zašila. In zdaj še, ko se je ura obrnila in je Ivan svojo nočno smeno prestavil iz sedme na deveto.. Ne vem, ne vem. Rojstni dnevi pa ostajajo in vsakič me prsti zasrbijo, da slavljencu pošljem čestitko.

Pa sem v pripravljanje (predvsem) otroških čestitk vključila Ivana. Barven list sem zalepila na pol A4 veliko čestitko. Ker še ni tako spreten z barvanjem in risanjem si pomagava z nalepkami - sčasoma jih bova zamenjala z doma narejenimi in z Uhujem prilepljenimi. Ivan je izbral nalepko (beri - slučajno s prstom zadel ob njo) potem pa sva jo skupaj zalepila. Na koncu je vseeno še malo dorisal in porisal - narisane črte so zelo fine in rahle, rabi čestitko malo od bližje vidit. :)


Slavljenec Jan je bil čestitke zelo vesel. :)

2 komentarja:

  1. kdo bi ne bil vesel tako zanimive in posebne čestitke? super je izpadla :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me