sreda, 31. marec 2010

je prišla mimi na obisk

Sem gruntala en dan, da sploh nisem dala imena Ivanovi pošastno škrbasti peštalici. Ker, če bo prišla žlahta na obisk in ne bodo imeli imena, bo cel kažin. Uglavnem sem se odločla, da se kliče Oli. Ne vem, ker je olivne barve.

No h Oliju je prišla na obisk sestrična Mimi. Mimi je tudi iz družine pošastno škrbastih peštalic, samo je po uni strani enookih. Pa tudi bolj temni so pri njih. In Mimi je še tako mičkina, da ni še uspela oškrbit.. ;) si pa že zna zapet fijok v svoje namišljene lase.
No poleg tega, da so enooki in bolj temni, so tudi bolj visokorasli. Čeprav je Mimi dosti mlajša od Olija je skoraj za prst višja od njega - en prst pri pošastno škrbastih peštalic pa sploh ni mačji kašelj.


No, kot sem že rekla je Mimi samo na obisku.. Se še odloča, če bi ostala ali šla. ;)

7 komentarjev:

  1. kako je luštna. prva frajerica ivanove pošastno škrbaste peštalice morda?. ampak vidim, da ta ni iz filca, tako da je ta prava za peštat v usta.

    OdgovoriIzbriši
  2. pegula površno bereš moje objave! ;)
    prvič - ivanova pošastno škrbasta peštalica je tudi iz blaga - in naj povem, že kar pošteno oslinjena.
    in drugič - ne more bit frajarca, če je sestrična! frajarca še pride... ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. taksne pestalice bi pa jst tud imela! zase, pa sem ze cez trideset. :) ful so lustne, imajo en tak fajn karakter. ko bo kaksna v prodaji, se pa priporocam.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me