ponedeljek, 22. marec 2010

službeno šivanje

Hja.. čeprav sem komaj konkretno začela s porodniško, sem še vedno z eno malo noge v službi. Lani sem se namreč lotila izdelovanja rojstnodnevnih daril za otroke iz moje skupine in če sem že začela bi bilo fanj, da tudi končam.
Tako, da sem obljubila, da bodo darila gotova do novembra. Pa je bilo novembra dosti drugih bolj zanimivih reči, ki sem se jih raje lotila.
Na vso srečo ima največ otrok rojstne dneve poleti pa lahko zavlačujem. - ampak naslednji rojstni dan je 5. aprila tako, da je bil skrajni cajt, da sem se usedla za šivalni stroj in se lotila vrečk, kjer se skriva darilce..



Za darilce sva si pa z Milico izmislile novo, home - made didaktično igračo - SPOMIN 3. Iz servetka sem skenirala devet različnih otrok iz vsega sveta. Vsak otrok na sličici je skopiran 3x - vsak na različni barvni podlagi (rdeča, modra in zelena).


V bistvu so pravila ista kot pri spominu, le da mora poiskati 3 enake. Če najde 2 enaki in je tretja drugačna, lahko odkrije še eno sličico. Razumljivo? Če vam povem po pravici še sama sebe skoraj nisem razumela, ko sem otrokom razlagala - ampak moji 5-letniki so razumeli s prve. :)

Igrica je postala zelo popularna v skupini, dokler ni dotični deček preštudiral vsako najmanjšo gubo na karticah in ko je prišel na vrsto, je (neverjetno) uganil vse trise. :)

No kartice imam zrezane vse. Petnajst vrečk je že zašitih. Čaka me jih še devet..

1 komentar:

  1. joj, kaku luštnu - če se ti bo dalo, lahko tele kartice še za lovriča nardiš :-) al pa mi pošlješ tele otročke po mailu, pa bom sama printala in kopirala in strigla in potem bom k tebi prinesla še plastificirat. pa še vrečko bom zašila :-) res ful lepo.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me