ponedeljek, 22. marec 2010

nedeljski prigrizek

Pri nas se kosila jejo tam okrog 4ih - 5ih. In potem, ko nas kakšno nedeljo kaka mama povabi na opoldansko kosilo, nam podvečer že pošteno kruli po želodčku.
Tako smo včeraj podvečer na kavču z Nebotom začela fantazirat o pici. Tisti z Gradišča. Sz rukolo, pancentko in pomidorčki. Mmmmm..
Pa sem se spomnila, da imam po sobotni evforiji Cotto e mangiato poln hladilnik testa s Hoferja. :)
Tako sem hitro potegnila ven že pripravljeno testo za pico, po polovici zložila kuhan pršut in sotilete (sir v lističih) - nisem imela rukole, pancetke in pomidorčku - pokrila, premazala z oljem, vodo in soljo in čez 15 minut je bil naš prigrizek z nami na kavču.. In 5 minut kasneje prigrizka ni bilo več. ;)

Voila. Cotto e mangiato.

Benedetta pa naredi tako.

2 komentarja:

  1. pri nas doma se je pa kosila jedlo med poldne in eno. in potem v srednji šoli, ko sem domov hodila ob štirih, sem bila že čisto sestradana. še zdaj mi je prava muka čakat dlje kot do pol dveh, če sem recimo s kom zmenjena za kosilo. ob štirih je že čas za malico. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. mmmmmmmmmmmmmmmmmm
    to je pa zajc hotu jest, pa nisem vedla, kakšno testo kupit. a to je listnato al za pizzo?
    zgleda odlično - a samo kuhan pršut in lističi so notri? še enkrat: mmmmmmmmmmmmm

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me