sreda, 3. februar 2010

pogrešam

Pogrešam toploto. (tisti, ki me pozna bo zdaj rekel - Na glej jo! Poleti je pa cmizdrila, da kdaj bo zima!) Ampak ne tisto potno poletno. Pogrešam svežo pomladno.

Sej po pravici povedano sem jaz velika ljubiteljica zime, ampak zdaj pa kar ne morem pričakat tistih 10 celzijusa, da bova lahko z Ivanom začela hodit na sprehode.
Pogrešam sprehode. In hribolazenje. Z možem sva bila pred mojo nosečnostjo zagreta planinca. Skoraj ni minil vikend, da nisva osvojila kakšen vrh. In zdaj ne moreva pričakat tiste sveže pomladne toplote, da spet začneva. Ivana v rucak in gremo... ;)


Marca lani na Snežniku. Eden lepših vzponov.


Aprila lani na turi Žabnik - Slavnik, ki je trajala slabih 7 ur. Smo obdelali kar nekaj hribov in dolin. ;)

6 komentarjev:

  1. aja, prva megafantastična fotografija je bila kliknjena pod prstki Nine.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. na drugi sem pa jaz in je nekdo slikal z mojim fotoaparatom..
    kako že - kontroliram izgradnjo luknje za pomije z najlešim razgledom na Kvarner...

    OdgovoriIzbriši
  3. pa ste meli dereze za vzpon po takšnem snegu? ful lepo. ko greste naslednjič, grem zraven :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa ne bo Ivan spomladi še malo premlad za v rucak?! Se še ne spoznam najbolje kdaj, kako, zakaj... ampak glede na to, da število dojenčkov okoli mene narašča, se tudi sama izobražujem na tem področju... samo počasi mi gre ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. ja ja bo še premajhen.. mora prej še konkretno sedet :) spomladi bomo furali vozičkanje, al pa ga bo kaka nona al teta za kako urco počuvala, da mama in tata na hitro osvojijo kak slavnik... ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me