četrtek, 13. maj 2010

enkrat je bila ena..

Včeraj, medtem ko sem kuhala mineštro in zabavala Ivana, sem si izmislila eno mini zgodbico..


To je zgodba o mali vili. Vili Lili.
Lili ima prekrasne lase - zlatorumene, z zvezdicami okrašene.
Najraje ima svoje rožnato krilo.
V njem lahko z miškami skozi luknje teče,
z metuljčki potičke peče,
mavrične žarke po nebu vleče.
Da pa bi ga Lili še rajši imela,
ji je mama na krilo jutranjo roso pripela.

Moj mali kritik ima mešana mnenja. Enkrat se ji iz srca smeji, drugič med mojim vnetim pripovedovanjem veselo pljuva - nova fora, pa vztrajno vadi, da slučajno ne bi pozabil. ;)

Zadnje dneve / tedne, se je moje ustvarjanje umaknilo na stranski tir. Delno zato, ker nonstop klatimo, malo zato, ker je Ivan ukinil svoj jutranji spanec, večernega pa premaknil na 20h-21h zvečer. Načetih imam šestinsendeset stvari, tako da ne morem nobenega končnega pokazat.
Sem se pa med vsem tem kažinom lotla fimota!! :)
Aja, pa diploma je v teku.

Ufi, še veselo bo...

(p.s. slikica je iz ringaraja.net)

2 komentarja:

  1. tale mini v verzihzgodbica je definitivno ena boljših te vrste, kar sem jih ujela zadnji čas. in ujela sem jih precej. super.

    OdgovoriIzbriši
  2. ma ti si prava pesnica. super je. a se lahko še eno za pegulo zmisliš? :-)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me