petek, 3. september 2010

avgust v višavah

Čeprav je bil moj velik poporodni načrt, da osvojim čim več vrhov čim hitreje, me je prvi vrh čakal kar nekaj mesecev.

Avgust v višavah pa se je najprej začel v Paklenici.


Odpravili smo se navzgor po kanjonu, ampak zaradi slabe opreme (japonke in krilo ter Ivan v naročju) smo se odločili, da kakšen Velebitski vrh osvojimo enkrat jeseni.

Potem je sledil Snežnik.



Ker nam letos vreme ni bilo naklonjeno za kopanje in sončenje smo 4 dni prišparali za hribe in se za podaljšan vikend odpravili v Bovec. Dopust smo začeli s Kobariškim Stolom.


Začne se počasi čez gozdiček do prve postojanke - Sv. Marjete, kjer je sledila marenda. Mene je že kurilo in potilo pa me je Nebo takoj potolažil, da tretjina poti je že narejena. Juhuhu! Vsa naspidirana se odpravim naprej. Potem pa se začne... Dve ure cik-cak v (mojih očeh) 98% klanec!! Pa se je oglasla moja psiha.. "Nebo ma kaj ni na vrhi nekam fanj mgla? Nebo ma kaj ti boš lahko Ivana nosil do vrha? Nebo ma kaj ne misliš da je Ivani mraz?" In una Sv. Marjeta sploh ni bla na tretjini, prej na osmini poti!"
Ma po par postankih se je moja psihica umirila in vrh je bil osvojen! ;)


Potem smo en dan počivali, ki me noge niso preveč ubogale. Smo bolj vozičkali.
Čez dva dni pa so nas spet začeli srbet podplati in smo se odpravili z gondolo na Kanin.

Spet drugačno doživetje - vse v kamnu in pesku, vsake tolko tudi malček snega. Na sliki Prestreleniško okno, mi pa smo naredili izlet do koče Petra Skalarja (2660m). Za nazaj smo se ulih izognili dežju, smo pa zato malček dlje viseli v gondoli, ker je zmanjkalo elektrike. :)
Psihica se je tudi vsake tolko oglašala ma počasi jo bom začela kontrolirat.. ;)

3 komentarji:

  1. ooo, nazaj si!

    vidim, da ste imeli lepe in razgibane počitnice, ivan pa je že pravi hribolazec. mi je lahko za zgled. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. čestitke, ma ste bli prav pridni. tudi moje počitnice letos so bile v naših prelepih gorah. ma kaj, ki je lovrič taku težek - 12 kil, pa še ene 3 kile rucaka - pa si zračunajte .-( ma smo vseeno osvojili kar nekaj vrhov in jezer. glede psihe - a ni kul, ko se lahko malo na otroka izgovoriš? :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. da da, evo mene... sej se mi je čez poletje tudi vest oglašala. :)
    pegula, super je ko se lahko na otroka izgovoriš, čeprav me je nebo že davno pogruntal. ker če ivan u rucaki spi ves umazan okoli ust, ker se je pravkar fino najedel in s toplimi ročicami mu prav nič ne fali. ;)
    pa kaj ti ga nosiš?! jst ga nebi. meni vsake par metrov noga klecne, malo po pobočju me odnese in zanese...

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me