sreda, 19. januar 2011

pišemo

Pri naši hiši smo se po Novem letu resno lotili pisanja. Takšnega in drugačnega.

Ivan še ni ulih od risanja in pisanja po papirju, zato vse barvice in flomastre, ki mu pridejo pod roke vtakne v prvo luknjico, ki jo zagleda. Kar zanimiva igra pa še dosti časa se zamoti s tem vtikanjem. (primer kako lahko miklavževo darilo - podstavek za kafetjero - uporabiš še za kaj drugega) :)

Jaz sem se pa resno lotila pisanja diplomske. Zato se žal za nekaj časa umikam iz blogovske scene. Mogoče vsake tolko kaj objavim ampak sem se odločila, da ko Ivan spi študiram, ko je pa buden rihtam po hiši.

Zdej pa držte pesti, da čim prej to spišem. ;)

5 komentarjev:

  1. Vidim da se Ivan ozbiljno primio posla, a ja ni glasa neću pustiti dok ti ne obaviš diplomsku radnju! Držim fige! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem te že pogrešala!
    No, definitivno upam, da čimprej napišeš, da bom jst (in ostali bralci) imeli čimprej kej finega za brat :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O super, pohvalno!!! Juhu!!! Fajn piši.

    OdgovoriIzbriši
  4. zdaj, ko si ga takole zamotila, verjamem, da boš ujela dovolj prostih trenutkov za pisanje. naj ti gre fajn od rok :)

    OdgovoriIzbriši
  5. za dete priporočam tole (če ne poznate):

    http://soncek.si/si/tomy-71302-aquadraw-aquadoodle-z-zivalskimi-glasovi-i24640.shtml

    nima luknjic, ampak otroci se čisto posvetijo.
    obstajajo tudi taki brez glasov.


    za diplomo pa raje ne.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me