nedelja, 20. marec 2011

ruožca cveti, po ribi diši

Danes zjutraj smo se odpravili u Reko na piaco (tržnico). Paša za oči. Ni da ni. Ribe, zelenjava, sadje, rože.. Vse te prime, da bi kupil. Ker je bil prvotni namen nakup ribe, smo se odpravili najprej po to. Nebo se je odločil za škombre in enega osliča za Ivana. Pa blitvo za h ribi, redkvice, por, cvetačo in kelj. Smo se zelenjavno oskrbeli za cel teden. :)

Ker je bil lep sončen dan je Nebo na plan izvlekel gradele in tako se je v Bitnji prvič peklo ribe pred hišo. Zraven cvetočih narcis. :)


Ta čas sem jaz skuhala krompir z blitvo, Ivan pa je sredi kuhinje malo počival. :)


Kosilo je blo za prste polizat (čeprav je še ostalo, ker mi vedno še malo več za rezervo skuhamo). Oslič se je malce razpadel, ma Nebo pravi da zato, ker oslič ni za na gradele.
Ker rib ful premalo jemo, smo se odločli, da bomo jutranje obiske v Reko mogli malo pogosteje prakticirati.

3 komentarji:

  1. Kake lušte si mi pa zdej naredla! Po orju, po svežih ribah iz obmorske tržnice...po tržnici sami...uf. Morem splanirat kak vikend na morju v bližnji prihodnosti :)

    Da malo vidim, kak bo kej Hanna uživala na morju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. u, njams, tole je pa moralo bit slastno kosilo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmmmm, a mogu i komadić ribice? :))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me