torek, 7. december 2010

miklavževa darilca 02

Pa še drugi del mojih darilc.. Sej eni paketki so že šli, eni pa še čakajo.

02 WLJČKU
Moja miklavževa darilca niso vsa enaka - nekateri bodo dobili vse kar sem predstavila, nekateri kakšno stvarco manj, nekateri nekaj kar mogoče sploh ne bom predstavila.. Torej - nekateri bodo dobili tudi naše ekstra deviško oljčno olje - Slovenska Istra 2010. ;)


pa hvala nini za etiketke!

03 LESENI PODKAFETJERČKI IN PODKOZIČICE
Ali drugače povedanu - leseni podstavki za kafetjere (ti mičkini) in za razne kozice (ta veliki). 
Imam tudi ekstra maxi različico. Tiste grejo kakšnim strastnim kuharicam marmelade in drugih dobrot za katere potrebujemo veliiiike lonce. Jih pa nimam vlih dosti, tako da bodo eni dobili tudi moje home-made s servetno tehniko narejene.


04 SLADKI PAKETKI
Spet sem se lotla mojih lapačunov, ker sem ugotovila, da so najhitreje narejeni. - dokler Ivan oddeleva svoj jutranji spanec jih spečem, pospravim in zapakiram. :) 
S tem, da sem jim tokrat dodala cimet. Sem imela v mislih tuda madeljne, ampak je Ivan ulih zaspal pa nisem hotela riskirat z razbijanjem - imam namreč naše domače z Dalmacije še v lupini. Človek ne more verjet kakšen okus dajo pecivu - čista aroma!

Tako na hitro se nisem spomnila nič drugega kot, da jih zavijem v servetke. Ti iz Ikee so posebno veliki.


h sladkemu paketku še recept..

Zdej pa samo upam, da bodo našim obdarovancem Miklavževa darilca všeč. :)

6 komentarjev:

  1. Le kdo bi se branil takih čudovitih daril! Mmmm, domače! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse je lepo, ma podstavki so pa D BEST!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem prepričana, da bojo vsem všeč taka super duper darila :)

    A Božičkova darila tudi delaš taka izvirna?
    Jaz se še ubadam s tem, kaj letos podariti...Všeč mi je tale zadeva:
    http://www.dominstil.si/articles/takosenaredi/1242/ustvarjalna-ideja-preprosto-doma-narejeno-darilo/

    OdgovoriIzbriši
  4. o super ideja s to pripravljeno mešanico. mogoče za kakšen rojstni dan skoristim - mislim, da bo za letos dovolj daril. :)

    smo se pri naši hiši odločili, da bomo samo miklavža praznovali. sicer pa dokler bodo vsi dobili darilca bodo to že božično-novoletna :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna darila... podstavki so nadvse, piškotki pa izgledajo res slastno!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me