petek, 3. december 2010

vila lila bo (tudi) pletla

Enkrat.

Ko sem jo kupila me je Nebo vprašal, da kdaj bom pa imela čas za to. Ga bom imela. Enkrat. Morda drugo leto. Ampak sem jo mogla imeti. ;)
Zaenkrat sem jo samo prelistala in se mi zdi dokaj nazorna - mogoče mi še uspe.

Glede na to, da sem si kupila Veliko knjigo o pletenju, lahko sklepate, da dekica ki služi za podlago ni nastala izpod mojih rok. To je Ivanu spletla pranona - za v lupinico, ko se je po hudem sneženju vračal iz porodnišnice.
Ah, kmalu bo leto od takrat..

2 komentarja:

  1. Tole knjigo sem par mesecev nazaj dobila za rojstni dan :) sedaj končujem svoj prvi pulover. Zelo mi pomaga tudi stran http://www.knittinghelp.com/videos/, kjer imaš za oba načina pletenja nazorne videe.

    Kroje pa predlagam, da poiščeš na www.ravelry.com :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me