torek, 29. december 2009

bo nekej za podpisat..

Po celonočnem vstajanju, lulanju, obračanju, zdihovanju, mencanju, nameščanju, mi se je mukoma uspelo zvlečt iz postelje okrog 10 in pol zjutraj - ne pomnim, kdaj sem se nazadnje tako pozno
vstala! Po jutranjem čekiranju blogov, sem obsedela pri zajtrku (mislim da) skoraj kakšno uro. Ker se mi je zehalo, kot da že par dni nisem videla postelje, sem se vrgla na kavč. In zdihovala. Celo mi je uspelo zlikat dva stroja, pa sem se potem spet vrgla na kavč. In zdihovala.
In ko sem že začela premišljevat, če bi se spet zakopala med tiste mehke rjuhe, je pozvonilo. -

- "Bo nekej za podpisat!" - je zakričal naš poštar Jadran.

Paket. Od Liline botrice!! Aaaaaaaaaaaaa! Teta Bina mi je poslala njeno mega biiiiiiiijutiful bunkasto verižico! Kot majhen otrok sem si jo takoj dala okrog vratu in maširala po hiši. In se gledala v vsakem ogledalu.. :)

Teta Bina, ne morem ti povedat kako sem bila presenečena, srečna in navdušena nad darilcem. Je prav prinesla pomlad v hišo. :) In še v mojih barvnih kombinacijah! - kaj sem se kje izdala ali si preprosto zadela?! Komaj čakam kakšno priliko, da se považim, hehe.




Iz vsega srca hvala!

4 komentarji:

  1. Takele poštarske medklice imam tudi jaz najraje. Pa naj bo paketek, v katerem vem, kaj je ali pa eden od pričakovanih in potem šibam dol ko nora, da vidim, kaj je not.
    Ta teden namesto poštarja preko domofona slišim hčero iz mobitela, ko se dere.. speeeeet je poštar nekaj zate prinesel. :)))
    Ogrlica je pa super lepa, te čist razumem, da si ogledala iskala. Lepo... res fajn..

    OdgovoriIzbriši
  2. uaaa!! kako super kul!
    pridem pogledat v živo in se ti pohvalit z mojimi darili.
    mislim, da je bilo letošnje obdarovanje najbolj kreativno daleč naokoli!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo...me zelo veseli, da se ti dopade. Ja ene parkrat si omenila, da so ti všeč bunkaste stvari :) hihi. Za zeleno sem se odločila, ker sem dobila tisto lušno smrekco in sem si rekla, da ta ti bo zihr všeč. ostale barvne kombinacije so pa tudi meni všeč in sem si rekla pa naj bo kar bo. Evo pa sem zadela---vesela :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooooo, vidim, da imaš tudi ti ljubezensko razmerje s poštarjem:-D Prelepa ogrlica in vrečica tudi!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me