petek, 18. december 2009

čokolada


Ali so besede sploh potrebne? :)

Prejšnjo nedeljo sem na televiziji slučajno ulovila Nigello - kuharica/pekarica iz Anglije. Radički z bučo in pečenka z brusnično marmelado me niso vlih prepričali.. ampak, ko je prišla do quadruple chocolate loaf cake.. mmmmmm...

Všeč mi je, ker so v receptu sestavine, ki se jih da dobit pri nas, zato sem se ga lotla za rojstni dan. Eno čokoladno sestavino sem spustila, ker sem že na polovici ugotovila, da bo to prava čokoladna bomba. :)
izpalo je kar v redu, zato me zdaj mika prva slikica levo...

4 komentarji:

  1. Najđela ima tako fino slastnomastne recepte, najboljše za praznike. Krasen je njen kruhov narastek z ingverjem in pomarančno marmelado. Zelo priporočam za zaključek ledenega dneva in če kaj slučajno ostane, za pozni zajtrk (enako slastno tudi mrzlo).

    OdgovoriIzbriši
  2. Se da dobit recept za tole čokoladno torto?

    OdgovoriIzbriši
  3. gourmet piši mi prosim na mail, pa ti pošljem recept kar v word fajlu :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me