sobota, 12. december 2009

čajček in piškoti

Danes sem vabljena k Nataši na babji večer. Teme bodo tekoče - nosečniške tegobe, dojenček je doma, muhe 2-letnice, sitni moži, ki nič ne slišijo in podobne zanimive zadevce.

Da ne pridem praznih rok, sem se odločila, da spečem piškotke. Take s kafetkom in čokoladnim likerjem.

danes so na sporedu medved(k)i med zvezdicami


prevelik? ;)

Sem jih hotela še malo s čokolado namazat, ma bi se takoj ustavili pri naslednji tekoči temi - kilogrami.

8 komentarjev:

  1. Ni prevelik :) Ravno pravšnji. A lahko izvemo še recept...izgledajo slastni, modelček je pa tudi lep :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Komot..
    Na pari stopiš 100g čokolade s kavo (oz.mlečno čokolado in zliješ noter malo kafetka) in pustiš, da se malček ohladi. Dodaš 200g zmehčanega masla, 100g sladkorja v prahu, 1 rumenjak, 300g moke in 2 žlici čokoladnega likerja (ali ruma ali vinjaka ali nič, če ti ne paše). Vse skupaj zmešaš, testo zaviješ v alu-folijo in daš v hladilnik za 1 uro. Po eni uri pa veselo na delo..
    Pečejo se 10 min na 175 C. So pa lepo mehko, krhki, kot zanalašč za h jutrnji kavici.
    Modelček sem pa v Merkurju kupla. Prvič videla tako velikega in kupiš po komadu.
    Upam, da bo še komu prišel prav ta receptek. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. o njami.
    in hvala za recept. decembra bi samo piškote pekla, je tak piškotni mesec. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. December je mesec piškotov, voščilnic in drugih drobnih presenečenj :) Rada ga imam :)
    Vedno konec meseca rečem...sam zdej bom pa res še pekla piškote tudi januarja...pa potem nikoli ne :$

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz pa to mojo pekarijo kar skozi celo leto razvlečem - razen poleti nimam neke strašne volje. Decembra edino malo več cimeta in meda in mešanice za medenjake natrosim ;)

    Je pa december tudi moj najljubši mesec. Na momente naporen, ampak s svojim čarom.

    OdgovoriIzbriši
  6. fajn zgledajo tvoji piškotki;)bom poskusla recept.s hčerko bova pekli naslednji teden,ker so lepi piškoti ali pa medenaki lahko super darilce ali pa dekoracija k darilu...

    OdgovoriIzbriši
  7. o jummm. me je tvoja sestra napotila na blog, in je kuL!

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala kajakaja. in hvala nini, ki mi dela reklamo.. :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

berejo in gledajo me